Filtreeri
Uudised
Sorteeri:
Telli:
RSSEesti Raudtee alustab maikuu alguses vedurijuhtide üldkoolituse läbiviimisega
AS Eesti Raudtee koolituskeskus alustab maikuu esimesel nädalal vedurijuhtide üldkoolitusega. Koolitus toimub Haridus- ja Teadusministeeriumi 10.11.2020 käskkirjaga nr 1.1 3/20/333 aktsiaseltsile Eesti Raudtee antud tegevusloa alusel.
AS Eesti Raudtee koolituskeskus ootab vedurijuhtide üldkoolitusele eelkõige raudtee eriveeremi juhi kutset omavaid isikuid. Koolitus algab maikuu esimesel nädalal ja lõppeb eksamitega. Õpe toimub tööpäeviti tunniplaani alusel, koolitus toimub vene keeles ja eesti keeles ning õppe maht on kokku 160 tundi. Koolitust viivad läbi AS Eesti Raudtee ja teiste ettevõtete kogenud spetsialistid ja eksperdid.
Vedurijuhtide üldkoolitusele kandideerimiseks palume esmalt koostada vabas vormis avaldus (kindlasti tuleb selles märkida ees- ja perekonnanimi, vanus, elukoht, kontakt telefoninumber ja e-maili aadress). Avalduse juurde on vajalik lisada:
- isikut tõendav dokument (ID kaart);
- haridust tõendav dokument (vähemalt keskharidus);
- raudtee eriveeremi juht, tase 4 või vedurijuhi abi kutsetunnistus;
- tõend vähemalt neli kuud raudtee eriveeremi juhina või vedurijuhi abina töötamise kohta.
Digitaalselt allkirjastatud avaldusi koos lisadega saab esitada kuni 16. aprillini aadressil personal@evr.ee. Õppegrupp moodustatakse koolitusele registreerimise järjekorra ja vajadusel individuaalsete töövestluste alusel.
Õppijal on võimalus saada koolituse täiendavat infot e-posti teel (personal@evr.ee) või telefoni teel 615 8672.
Edukad koolitusele kandideerijad peavad täiendavalt esitama:
- tõendi tervisekontrolli läbimise kohta;
- maksetunnistuse koopia koolituse eest tasumise kohta.
NB! Raudteeseaduse alusel väljastatakse vedurijuhiluba isikule:
- kes on vähemalt 20-aastane;
- omandanud põhihariduse ja läbinud Euroopa Nõukogu otsuses 85/368/EMÜ Euroopa Ühenduse liikmesriikide kutsekvalifikatsioonide võrreldavuse kohta (EÜT L 199, 31.07.1985, lk 56–59) nimetatud 3. taseme kutseõppe või keskhariduse baasil vedurijuhi väljaõppe üldkoolituse;
- esitanud tõendi tervisekontrolli läbimise kohta;
- edukalt sooritanud vedurijuhieksami.
Õppekorralduse alustega saab tutvuda SIIN.
Eesti Raudtee juhatus muutub kolmeliikmeliseks
Seoses Eesti Raudtee lähiaastate ambitsioonikate investeeringu- ning arenguplaanidega otsustas nõukogu muuta juhatuse kolmeliikmeliseks ning kolmandaks juhatuse liikmeks valiti pikaajalise raudtee kogemusega Arvo Smiltinš, kes asub alates 1. maist 2021 tehnikadirektori ametikohale.
Eesti Raudtee sõlmis täna Ellamaa-Risti raudteelõigu projekteerimistööde teostamiseks lepingu
Eesti Raudtee on astumas jõudsalt edasi järgmiste sammudega, et taastada raudteetaristu Haapsalu liinil. Peale Riisipere-Turba raudteelõigu rajamist alustati järgmiste töödega, milleks on projektlahenduste väljatöötamised kuni Rohukülani.
Eesti teeb raudteeaastal 122,5 miljoni eest investeeringuid
Alanud Euroopa raudteeaastal teevad Elron, Rail Baltic Estonia, Eesti Raudtee ja Operail 122,5 miljoni euro eest investeeringuid ja arendusi, et luua paremaid tingimusi rongireisijatele ning muuta raudtee ettevõtjatele atraktiivsemaks.
Eesti Raudtee uueks juhiks valiti Kaido Zimmermann
Eesti Raudtee nõukogu valis ettevõtte juhatuse esimeheks Kaido Zimmermanni, kellel on pikaajaline kogemus raudtee valdkonnas. Uus juhatuse esimees astub ametisse alates 1. märtsist 2021 ning leping sõlmitakse viieks aastaks.
Eesti Raudtee kasutab 2021. aastast vaid rohelist energiat
Eelmisel aasta teises pooles korraldas Eesti Raudtee hanke, et osta raudteele kasutamiseks ainult taastuvatest allikatest pärinevat elektrienergiat. Aasta lõpus sõlmiti Elektrum Eesti OÜ-ga leping, mis näeb ette Eesti Raudtee taristu varustamist nii sellel, kui ka järgneval aastal ainult taastuvenergiaga.
Raudteetööd Keilast lääne suunas jõudsid lõpusirgele
Raudtee moderniseerimine Keila jaamas ja Keilast Riisipere ning Paldiski suundadel on jõudnud lõpusirgele. Lisaks nähtavatele raudteetöödele jaamades, mis toimusid eelneva nelja aasta jooksul, on nendel lõikudel täielikult moderniseeritud liiklusjuhtimissüsteem ning kõikidele ülesõitudele on paigaldatud kaasaegset turvangutaset omavad tõkkepuud ja foorsignalisatsioonid.
Täna öösel algavad Paldiski maantee viadukti sulundseinte ehitustööd
Eesti Raudtee ja LEONHARD WEISS OÜ sõlmisid sügisel Paldiski maantee viadukti ehitusööde lepingu, mille raames teostatakse viadukti projekteerimis- ja ehitustööd. Nüüdseks on tööd jõudnud nii kaugele, et täna öösel alustatakse Paldiski maantee viadukti sulundseinte ehitustöödega. Tööd on planeeritud läbi viia 14. detsembrist kuni 23. detsembrini ja 28. detsembrist kuni 30. detsembrini õhtul kella 23:00-st kuni hommikul kella 05:00-ni.
Algab raudteeohutuskampaania „Sind oodatakse jõuluks koju“
Esmaspäeval algab traditsiooniline
„Lase rong läbi! Sind oodatakse jõuluks koju,” mille eesmärk on kiirel pühade eelsel ajal tuletada inimestele meelde, vajadust olla raudteed ületades väga tähelepanelik.Eesti Raudtee korraldas 4. detsembril CCS ehitushanke infopäeva
Viie aasta jooksul on planeeritud uuendada turvangusüsteeme AS Eesti Raudtee taristu viiel lõigul ja ligikaudu 50 jaamas.
Hiiu raudtee ülesõit läbib uuenduskuuri
Tallinnas Hiiu raudtee ülesõidul alustatakse täna õhtul kell 20.30st remonditöid, mis kestavad kuni 30. novembri hilisõhtul kell 23.50ni. Sel perioodil on liiklus ümber korraldatud ning raudtee ületamine toimub mööda ajutist raudtee ületuskohta. Töid teostab LEONHARD WEISS OÜ.
Eesti Raudtee taristu ülesõidud saavad novembrikuus uued infomärgid
Raudteeohutus ja kiire reageerimine intsidentidele on üks osa Eesti Raudtee igapäeva tööst. Kuna taristu on suur ja Eesti peal laiali ning tihtipeale väljaspool raudtee sektorit toimetavad inimesed pole kursis ülesõitude nimega või sellega kuidas käituda olukorras, kui ülesõidul midagi juhtub, on Eesti Raudtee otsustanud märgistada kõik oma taristu ülesõidud infoga, mis kiirendab oluliselt õige asukoha ning instantside kätte saamist.
Erik Laidvee lahkub Eesti Raudtee juhatuse esimehe ametikohalt
Eesti Raudtee nõukogu ja juhatuse esimees Erik Laidvee sõlmisid kokkuleppe, mille kohaselt juhatuse esimees lahkub ettevõttest selle aasta lõpu 31.12.2020 seisuga.
AS Eesti Raudtee korraldab veebipõhise turvangusüsteemide moderniseerimise ehitushanke infopäeva
Aastatel 2020–2024 on planeeritud uuendada turvangusüsteeme AS Eesti Raudtee taristu viiel lõigul ja ligikaudu 50 jaamas.
Eesti Raudtee sõlmis lepingu raudtee kontaktvõrgu laiendamise tehnilise lahenduse ja eelprojektide koostamiseks
Selle aasta mais kuulutas Eesti Raudtee välja rahvusvahelise hanke, mille eesmärk oli leida partner raudtee elektrifitseerimise tehnilise lahenduse ja eelprojekti koostamiseks. Hanke vastu oli suur huvi ning esimeses etapis, mille käigus hinnati pakkujate varasemaid kogemusi, esitasid taotlused hankel osalemiseks ettevõtted mitmetest välisriikidest.
VIDEO ja GALERII: raudteelased tähistasid Eesti raudtee ja Balti jaama 150. sünnipäeva unikaalse dresiiniparaadiga
Raudtee-ettevõtted Eesti Raudtee, Edelaraudtee, Go Rail, Operail, Rail Baltic ja Elron tähistasid 150 aasta möödumist Eesti raudteevõrgustiku loomisest 1870. aastal ühise käsidresiinidel paraadsõiduga Tallinn-Väike rongijaamast Balti jaama, mis riigi peavaksalina tähistab samuti täna oma 150 juubelit.
Eesti raudtee saab 150-aastaseks!
Kätte on jõudnud ajalooline sündmus, kus Eesti raudtee saab 150-aastaseks. Suurt juubelit tähistatakse erinevate sündmuste ja tegevustega.
5. novembril alustatakse hommikut raudteeparaadiga, mis toimub käsidresiinidel ning millest võtab osa nii Eesti Raudtee kui ka teised suuremad raudtee-ettevõtted: Edelaraudtee, Elron, Operail, Go Rail ja Rail Baltic Estonia. Raudteeparaad saab alguse kell 4.30 Tallinn-Väike raudteejaamas ning liigub edasi Balti jaama suunas. Planeeritav saabumisaeg Balti jaama on kell 4.55. Sellele järgneb pidulik vastuvõtt, ühispildi tegemine ja 150. juubeli auks mälestusmärgi avamine, kus on näha olulisemad sündmused raudtee arengus.
Eesti Raudtee sõlmis suuremahulise turvangusüsteemide moderniseerimise lepingu
Eesti Raudtee on algatanud väga ambitsioonika investeerimiskava aastani 2030, mis viib raudteede taristu kvaliteedi, liiklusjuhtimise ja ohutuse uuele tasandile. Aastatel 2020-2024 on planeeritud uuendada turvangusüsteeme AS Eesti Raudtee taristu kuuel lõigul ja ligikaudu 50 jaamas. Selle tarbeks sõlmiti täna suuremahuline raudtee turvangusüsteemide moderniseerimise (CCS) leping, mille maksumuseks kujunes veidi üle 115 miljonit eurot.
Eesti Raudtee sõlmis lepingu Emajõe raudteesilla ja rööbastee õgvenduse ehitusööde läbiviimiseks
Eesti Raudtee sõlmis lepingu Emajõe raudteesilla ja rööbastee õgvenduse ehitusööde läbiviimiseks
Eesti Raudtee üheks strateegiliseks eesmärgiks on järkjärguline reisirongide kiiruste tõstmine Tallinn-Tartu suunal. Selleks on varasematel aastatel Tapa ja Tartu vahelistel lõikudel läbi viidud mitmeid raudtee kapitaalremonte, millede käigus vahetati välja kogu raudtee pealisehitis. Järgmise olulise tööna on rajada üle Emajõe uus raudteesild ja õgvendada olemasolevat raudteetrassi ligikaudu 2,2 km ulatuses. Nende tööde läbi viimiseks sõlmisid Eesti Raudtee ja AS TREV-2 Grupp täna lepingu üle 4,85 miljoni euro väärtuses.
Homme ja ülehomme võivad tehnilise tõrke tõttu Tallinna ja Turba vahelised rongid hilineda
Eesti Raudtee teavitab, et seoses Vasalemma jaama uuele liikluskorraldussüsteemile üleminekul esinenud tehnilise tõrkega, võivad 29. ja 30. oktoobril ette tulla Tallinn – Tuba ja Turba – Tallinn elektrirongide hilinemised 5 kuni 25 minutit.
Eesti Raudtee sõlmis Paldiski maantee viadukti ehitusööde lepingu
Eesti Raudtee ja LEONHARD WEISS OÜ sõlmisid Paldiski maantee viadukti ehitusööde lepingu. Lepingu raames teostatakse viadukti projekteerimis- ja ehitustööd. Uus viadukt rajatakse olemasoleva ajaloolise viadukti kõrvale, säilitades selle muinsuskaitselist väärtust maksimaalselt. Visuaalselt säilitatakse tugimüüride välimus, uus viadukt arvestab nii linnaruumilise kui ajaloolise vaatekoridoriga Paldiski maanteelt vanalinnale. Lepingu maksumuseks kujunes veidi üle 1,5 miljoni euro.
Eesti Raudtee kuulutas välja Turba-Ellamaa raudteelõigu projekteerimistööde hanke
Eesti Raudtee on astumas jõudsalt edasi järgmiste sammudega, et taastada raudteetaristu Haapsalu liinil. Peale Riisipere-Turba raudteelõigu rajamist alustati järgmiste töödega, milleks on projektlahenduste väljatöötamised kuni Rohukülani. Esimeseks etapiks kogu nimetatud projektist on Turba-Ellamaa lõigu projekteerimine. Selle tarbeks kuulutas Eesti Raudtee välja projekteerimistööde hanke, millele oodatakse pakkumusi kuni 30. septembrini.
Eesti Raudtee kuulutas välja Emajõe uue raudteesilla ja rööbastee õgvenduse hanke
Eesti Raudtee üheks strateegiliseks eesmärgiks on rongide kiiruse tõstmine Tartu suunal. Selleks teostati Tapa-Tartu lõigul kapitaalremont, mille käigus vahetati välja raudtee pealisehitis, rööpad ja liiprid ning laiendati muldkeha. Edasi on aga tarvilik suurema kiiruse saavutamiseks ehitada üle Emajõe uus sild. Selleks kuulutas Eesti Raudtee välja Emajõe raudteesilla ja rööbastee õgvenduse ehitustööde hanke, millele oodatakse pakkumisi 29. septembriks.
Tapa-Narva ja Tapa-Tartu raudteelõikudel katsetatakse rongide sõidukiirust 135km/h
Eesti Raudtee üheks strateegiliseks eesmärgiks on rongide kiiruse tõstmine Tartu ja Narva suundadel. Selleks teostati Tapa-Narva ja Tapa-Tartu lõikudel kapitaalremont, mille käigus vahetati välja kogu amortiseerunud raudtee pealisehitis, rööpad ja liiprid. Samuti laiendati antud lõikudel muldkeha ning suurendati selle kandevõimet. Osaliselt kestavad tööd veel Tallinna-Narva vahelistes jaamades, mis samuti lõppevad suve lõpuks. Nüüdseks aga on tööd jõudnud nii kaugele, et saab teha katsesõite tõstetud piirkiirusega lõikudel. Katsesõidud on planeeritud läbi viia 8. juulil Tapa-Tartu ja 9. juulil Tapa-Narva lõigul.
Eesti Raudtee alustab liikluskorralduse automatiseerimisega ning kuulutas välja suuremahulise turvangusüsteemide moderniseerimise hanke
Eesti Raudtee on algatanud väga ambitsioonika investeerimiskava aastani 2030, mis viib raudteede taristu kvaliteedi, liiklusjuhtimise ja ohutuse uuele tasandile. Selle tarbeks on ettevõte alustanud koostööd liikluskorralduse protsesside automatiseerimise hanke võitnud Hispaania ettevõttega INDRA SISTEMAS S.A. ning samuti kuulutati sel nädalal välja suuremahuline raudtee turvangusüsteemide moderniseerimise (CCS) hange, millele oodatakse pakkumisi 10. augustini.
Valiti uus Eesti Raudtee nõukogu esimees
10. juunil tuli kokku AS Eesti Raudtee uus nõukogu koosseisus AS TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens, Amserv Grupi tegevjuht Rene Varek, RB Raili juhatuse liige Kaido Zimmermann, Soraineni partner Carri Ginter, rahandusministeeriumi riigivara osakonna juhataja Kaie Karniol ning majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi raudteetalituse juhataja Indrek Laineveer. Nõukogu esimesel koosolekul valiti ka uus esimees, kelleks sai Sven Pertens. Nõukogu liikmed valitakse kolmeks aastaks.
29. mail toimus turvangusüsteemide tugihangete infopäev
Viie aasta jooksul on planeeritud uuendada turvangusüsteeme AS Eesti Raudtee taristu viiel lõigul ja ligikaudu 50 jaamas. Lisaks CCS-süsteemide moderniseerimise hankele on plaanis välja kuulutada mitmed tugihanked.
Estonian Railways hosted an information session for the CCS systems support procurements
On 29th of May Estonian Railways hosted an online information session for the CCS systems support procurements. In the following five years, the CCS will be upgraded along five sections at nearly 50 stations within the Estonian Railways infrastructure. In addition to the CCS modernization procurement, it is planned to carry out several support procurements.
Raudteetööd Keila raudteejaamas muudavad liikluskorraldust
6. juunil algavad Keila raudteejaamas rekonstrueerimistööd, mis hõlmavad raudtee-, silla- ja liiklusjuhtimise töid, kontaktvõrgu ehitust ning raudteeületuskohtade renoveerimist. Reisirongiliiklus on katkestatud Valingu-Keila vahel ning seetõttu on reisijate tarbeks käigus asendusbussid kuni 31. juulini, mille kohta täpsemat infot leiavad reisijad Elroni kodulehelt.
Euroopa toetab Eesti Raudtee taristu uuendamist
- EIP panustab Eesti raudteevõrgu kaasajastamisse 95 miljonit eurot
- Uuendus hõlmab raudtee liiklusjuhtimissüsteemide kaasajastamist
- Projekt on osa üleeuroopalisest transpordivõrgust (TEN-T)
Telliskivi tänava ülesõidu osaline sulgemine 27.05.2020
Seoses Telliskivi tänava ülesõidu garantiitöödega toimub 27. mail ajavahemikul kella 06:00-16:00 ülesõidu osaline sulgemine.
Ülesõidu ületamine on tagatud, kuid kuna 50% ülesõidust on suletud, siis võib Telliskivi tänaval liigeldes tekkida seisakuid. Liiklust korraldavad reguleerijad.
AS Eesti Raudtee sai uue nõukogu
Majandus- ja taristuminister Taavi Aas kinnitas nimetamiskomitee ettepanekul
ja nõukogu liikmed järgmiseks kolmeks aastaks.Paldiski maantee viadukti ehitustööd suurendavad Balti jaama läbilaskevõimet
Eesti Raudtee kuulutas täna välja ehitustööde hanke, mille kohaselt rajatakse Balti jaama sissesõidule üle Paldiski maantee uus raudteeviadukt. Pakkumusi oodatakse kuni 22. juunini.
Estonian Railways announced a procurement for electrification design works
In the summer of last year, the Government of the Republic decided to invest in the electrification of Estonian railways in the following years and gave Estonian Railways the task of electrifying the infrastructure by 2028. Electrification of the railway network helps to reduce both the environmental impact and the noise and running time of trains.
Estonian Railways is carrying out an online information session for CCS modernization support procurements
In the years 2020–2024, the CCS will be upgraded along five sections at nearly 50 stations within the Estonian Railways infrastructure. In addition to the CCS modernization procurement, it is planned to carry out following support procurements:
AS Eesti Raudtee korraldab veebipõhise turvangusüsteemide moderniseerimise tugihangete infopäeva
Aastatel 2020–2024 on planeeritud uuendada turvangusüsteeme AS Eesti Raudtee taristu viiel lõigul ja ligikaudu 50 jaamas. Lisaks CCS-süsteemide moderniseerimise hankele on plaanis välja kuulutada järgnevad tugihanked:
Eesti Raudtee majandusaasta aruanne 2019
Soovime olla huvirühmadega avatud oma tegevust puudutavates erinevates aspektides, just seetõttu koondab AS Eesti Raudtee 2019. majandusaasta aruanne jätkusuutlikkuse, ühiskondliku vastutuse, hea ühingujuhtimise tava (HÜT), raamatupidamise ning tegevusaruanded.
Eesti Raudtee kuulutas välja elektrifitseerimise projekteerimistööde hanke
Eelmise aasta suvel otsustas Vabariigi Valitsus investeerida järgnevatel aastatel Eesti raudteede elektrifitseerimisse ning andis Eesti Raudteele ülesande 2028. aastaks taristu elektrifitseerida. Raudteevõrgu elektrifitseerimine aitab vähendada nii keskkonnamõju kui ka müra ning rongide sõiduaega.
EVR kutsub osalema transiidikonverentsil TRANSESTONIA 2020
Head Eesti Raudtee kliendid ja koostööpartnerid, olete oodatud osalema 11. rahvusvahelisel transiidikonverentsil TRANSESTONIA 2020, mis toimub 14.05.2020 Zoom veebikonverentsina.
AS Eesti Raudtee investeerib valituse poolt eraldatud 10 miljonit eurot turvangusüsteemide moderniseerimisse
Valitsus otsustas kabinetinõupidamisel suurendada aktsiakapitali Eesti Raudtees 10 miljoni euro võrra, et tagada ettevõtte võimekus läbi viia taristuülene turvangusüsteemide moderniseerimise (CCS-) projekt.
Estonian Railways is conducting a market research for smarter crossings
Safety is one of the main priorities for Estonian Railways as an infrastructure company. At the end of 2019, Estonian Railways signed a cooperation contract with a Spanish company Ingeniería y Control Ferroviario for upgrading crossings and pedestrian crossings.
Eesti Raudtee viib läbi turu-uuringu ülekäikude nutikamaks muutmiseks
Ohutus on Eesti Raudtee kui taristuettevõtte üks kõige olulisemaid prioriteete. 2019. aasta lõpus allkirjastasime lepingu ja alustasime koostööd ülesõitude ja ülekäikude uuendamiseks Hispaania ettevõttega Ingeniería y Control Ferroviario. Selle koostöö tulemusel saab Eesti Raudtee taristu 103 ülesõitu ja 9 ülekäiku varustatud kaasaegsetele nõuetele vastava ülesõidu või ülekäigu automaatikasüsteemiga. Lepingujärgsed tööd planeeritakse lõpetada nelja kuni viie aasta jooksul. Loe uudist siit: https://www.evr.ee/et/uudised/159-as-eesti-raudtee-solmis-11-miljoni-eurose-lepingu-uelesoitude-ja-uelekaeikude-moderniseerimiseks.
Tapa-Tartu suuna raudteetööd loovad eelduse rongide kiiruste tõstmiseks
Alates 7. aprillist saavad alguse tänavused raudteede kapitaalremonditööd Tapa-Tartu suunal, mille eesmärgiks on ohutuse ning kiiruste tõstmine antud lõigul.
Control Command and Signalling System procurement platform for voluntary networking
In spring 2020, AS Eesti Raudtee is planning to publish a public procurement “Control Command and Signalling system modernization on Tapa-Narva, Tapa-Tartu and Tartu-Valga railway sections”.
Tallinn-Peterburi-Moskva rongi väljumised on alates selle nädala reedest ajutiselt peatatud
Seoses COVID-19 haigust põhjustava koroonaviiruse levikuga on alates 20. märtsist Tallinn-Peterburi-Moskva rongi väljumised ajutiselt peatatud ning juba müüdud piletid ostetakse tagasi.
Palume Moskva-Peterburi-Tallinna rongi väljumist kontrollida piletimüüja Go Raili kodulehelt
Head reisijad!
Anname teada, et hetke seisuga on Moskva-Peterburi-Tallinna rong käigus plaanipäraselt. Kuna olukord võib kiiresti muutuda, siis palume rahvusvahelise rongi väljumisi iga päev kontrollida. Muudatuste korral anname neist teada Facebookis ja kodulehel. Samuti on vastav info piletimüüja kodulehel: https://www.gorail.ee/
On 25th of February an information session for Control Command and Signalling System procurement
In spring 2020, AS Eesti Raudtee is planning to publish the public procurement “Control Command and Signalling system modernization on Tapa-Narva, Tapa-Tartu and Tartu-Valga railway sections” and therefore an information session was held for interested parties on February 25th.
25. veebruaril toimus turvangusüsteemide moderniseerimise hanke infopäev
AS Eesti Raudtee on selle aasta kevadel välja kuulutamas riigihanget „Turvangusüsteemide moderniseerimine Tapa-Narva, Tapa-Tartu ja Tartu-Valga raudteelõikudel“ ja korraldas huvitatud pakkujatele 25. veebruaril infopäeva.
Eesti Raudtee osales "Tööle kaasa!" algatusel
Eesti Raudtee peakontor ning mõned teisedki EVR töökohad üle Eesti olid eile täitunud laste naeru ja rõõmukilgetega.
Moskva-Tallinna rong hakkab sõitma kolm korda nädalas
Alates 7.02.2020 sõidab Moskva-Peterburi-Tallinna reisirong liinil kolm korda nädalas, välja arvatud suurema nõudlusega perioodidel, mil rong on käigus igapäevaselt.
TTJA avaldas Tapa–Tartu raudteel asuva Emajõe silla ümberehitamise keskkonnamõju hindamise aruande
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet teatab Tapa – Tartu raudtee olemasoleva Emajõe/Vorbuse/Jänese silla asendamise ja ümberehitamise keskkonnamõju hindamise (KMH) aruande avalikustamisest.
AS Eesti Raudtee is carrying out a procurement for the modernization of control command and signalling systems
In spring 2020, AS Eesti Raudtee is planning to publish the public procurement “Control Command and Signalling system modernization on Tapa-Narva, Tapa-Tartu and Tartu-Valga railway sections”.
AS Eesti Raudtee korraldab ulatuslikud turvangusüsteemide moderniseerimise hanked
AS Eesti Raudtee on selle aasta kevadel välja kuulutamas riigihanget „Turvangusüsteemide moderniseerimine Tapa-Narva, Tapa-Tartu ja Tartu-Valga raudteelõikudel“.
President tunnustab pikaaegset raudteelast Aare Arandit Valgetähe teenetemärgiga
Hr. Aare Arandit tunnustatakse tänavu Valgetähe teenetemärgiga auväärt 55-aastase teenistuse eest Eesti Raudteel.
2019. aasta tõi Eesti Raudteele rekordilise arvu reisijaid
Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kahanes eelmise aastaga võrreldes 2,4% ning moodustas kokku 13,2 miljonit tonni. Kõige enam veetavateks kaubagruppideks Eesti Raudtee taristul on väetised, mineraalsed kütused, keemiakaubad ning põlevkivi.
Tallinn-Moskva reisirongide täituvus oli rekordiline
Iga aasta aastavahetuse perioodil reisivad tuhanded turistid Venemaalt Eestisse pühi veetma. Nõnda oli see ka sel aastal, kus Tallinn osutus jällegi Vene turistide pikkade pühade pidamise üheks meelispaigaks.
Droonid saavad olema uued abimehed turvalisuse tagamisel
Eesti Raudtee tegeleb järjepidevalt oma vara ja territooriumi turvalisuse tõstmisega ning eesmärkide saavutamiseks lähevad käiku erinevad meetmed.
8. detsembril avati uhiuus raudteelõik Riisipere ja Turba vahel
Eile avati pidulikult Riisipere ja Turba vahel Eesti kiireim raudteelõik, mille maksimaalne lubatud tunnikiirus on 140 km/h. Uhiuuel üle kuue kilomeetri pikkusel raudteelõigul hakkab rong sõitma kuni 11 korda päevas.
Riisipere-Turba raudteelõik avatakse juba sel pühapäeval
8. detsembril kell 10.04 väljub Tallinnast Turbasse esimene rong, mis läbib esmakordselt äsja valminud Riisipere-Turba raudteelõigu. Uhiuue üle kuue kilomeetrise Eesti kõige kiirema raudteelõigu Riisperest-Turbasse avavad pidulikult valitsuse esindajad, Eesti Raudtee juhatuse esimees Erik Laidvee ja Elroni juhatuse esimees Merike Saks.
AS Eesti Raudtee sõlmis 11 miljoni eurose lepingu ülesõitude ja ülekäikude moderniseerimiseks
Eesti Raudtee tulevate aastate ohutusstrateegia näeb ette tugevat panustamist ettevõtte taristu turvangu- ja liiklusjuhtimissüsteemidesse. Sellega seoses korraldas ettevõte hanke ülesõitude ja ülekäikude moderniseerimiseks, mille võitis Hispaania ettevõte Ingeniería y Control Ferroviario. Täna, 29. novembril sõlmiti kahe ettevõtte vahel 11 miljoni euro väärtuses leping.
Alates detsembrist saab Eesti Raudteel liigelda veelgi rohkem reisironge
Kui siiani on rongide sõidugraafikus kehtinud lõunane paus, mida AS Eesti Raudtee vajas taristu kontrollimiseks ja kiireloomuliste hooldustööde tegemiseks, siis alates 8. detsembrist hakatakse neid töid tegema öösiti.
Riisipere-Turba raudtee sai kasutusloa
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) väljastas Riisipere-Turba raudteele kasutusloa.
Raudteelased käisid Lõuna-Eesti kangelasi tänamas
Oktoobri lõpus kukkusid tormi tõttu puud korduvalt Tallinn-Koidula rongi teekonna ette ning olukord tundus suht lootusetu kuniks appi tõttasid neli vaprat Eesti meest: Raul Piirisild, Raito Piirisild, Indrek Piirisild ja Margus Soidla.
Raudtee tähistab 149. sünnipäeva!
5. novembril 1870. aastal avati liikluseks esimene raudtee Eestis - täna tähistab Eesti raudtee juba 149. sünnipäeva!
Majanduskomisjon sai tänasel istungil ülevaate raudteevõrgu elektrifitseerimisest
Eesti Raudtee andis tänasel majanduskomisjoni istungil ülevaate raudteevõrgu elektrifitseerimisest, mille kohaselt peaks 2028. aasta lõpuks olema elektrifitseeritud ligi 900 kilomeetrit raudteed.
Erik Laidvee osaleb foorumil PRO // ДВИЖЕНИЕ.1520.
Täna toimub Sotšis suur rahvusvaheline transpordi logistika foorum PRO // ДВИЖЕНИЕ.1520.
Foorumi raames esineb AS Eesti Raudtee juhatuse esimees-peadirektor Erik Laidvee sessioonil, kus arutatakse e-viisade kasutamist reisijateveol.
Eesti Raudteele väljastatakse Rohelise Kontori sertifikaat
Telliskivi 60/2 aadressil asuv EVR kontorihoone läbis edukalt Rohelise Kontori ülevaatuse ning AS Eesti Raudteele väljastatakse Rohelise Kontori tunnistus.
Tallinnas toimub XXVIII Tariifikonverents
Eile alguse saanud XXVIII Tariifikonverents toimub 22.-25.oktoobrini.
Kohale on tulnud 60 inimest 14 erinevast riigist. Nelja päeva jooksul arutatakse Tallinnas SRÜ riikide tariifiküsimusi.
EVR osales Eesti ja Venemaa vahelisel Ühistranspordi Komisjoni koosolekul
2.oktoobril toimus Moskvas Venemaa Transpordiministeeriumi ning Eesti Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi vaheline Ühistranspordi komisjoni koosolek. Eesti Raudteed esindasid transpordikomisjonis äriarendusjuht Arthur Raichmann ning rahvusvaheliste suhete juht Jelena Agamalova.
Alates 14. oktoobrist algavad Tööstuse raudteeülesõidu renoveerimistööd
Järgmise nädala esmaspäevast algavad viis päeva kestvad Tööstuse raudteeülesõidu renoveerimistööd, mille käigus toimub ülesõidukatte vahetus ning kaasneva tööna rööbaste ning liiprite vahetus. Tööd toovad kaasa ka ülesõidu ajutisi sulgemisi öisel ajal, jalakäijatele on raudtee ületus tagatud kogu perioodil.
Politsei suurõppusest võtab osa ka Eesti Raudtee
Politsei- ja piirivalveamet korraldab tuleval nädalal suurõppuse, kus harjutatakse tegutsemist vastuvõtupunktis massilise sisserände korral.
Politsei võtab koostöös Eesti Raudteega ohutu raudteeületuse kõrgendatud tähelepanu alla
Politsei, Eesti Raudtee, Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet ja turvafirma USS Security võtavad homme 9. oktoobril luubi alla raudteeülesõidud ja ülekäigukohad Põhja, Lõuna ja Ida prefektuuride haldusalas, et tuletada liiklejatele meelde ohutusreegleid ülesõitudel.
Eesti Raudtee läbis edukalt kvaliteedi- ja keskkonnajuhtimissüsteemi järelvalveauditi
Eesti Raudtees viidi 19.-26. septembrini läbi kvaliteedi- ja keskkonnajuhtimissüsteemide järelvalveaudit. Selle tulemusel veenduti, et ettevõtte tegevus vastab jätkuvalt ISO 9001 ja ISO 14001 standarditele ning sertifikaadid kehtivad ka edaspidi.
E-viisa Venemaale ei kehti rongiga reisijatele
Alates 1. oktoobrist 2019 saavad 53 riigi, sealhulgas Eesti kodanikud kasutada elektroonilist viisat Peterburi ja Leningradi oblasti külastamiseks. Siiski on oluline tähele panna, et e-viisat ei saa rongiga reisijad Venemaa külastamiseks kasutada!
Eestis vahendab rongipiletite müüki Tallinna-Peterburi-Moskva rongile Go Rail. Info piletite ja rongigraafiku kohta leiab siit: https://www.gorail.ee/piletimuuk/
GALERII: Viimase kaheksa aasta suurimal raudteeõppusel Kopli raud mängiti läbi erinevad õnnetused
Tallinnas Telliskivi piirkonnas läbi mängitud massiivsel raudteeõppusel harjutasid Päästeamet, Politsei, kiirabi, Tallinna Linnavalitsus ja paljud muud ametkonnad, kuidas tegutseda raudteel juhtunud kümnete vigastatutega suurõnnetuse korral, kui päästetöid raskendavad veel lisaks keemialeke ning plahvatusoht.
Eesti Raudtee juht Erik Laidvee valiti Euroopa raudtee-ettevõtete ühenduse asepresidendiks
Eile, 23 septembril Gdanskis toimunud Euroopa Raudtee- ja Infrastruktuuriettevõtete Ühenduse (CER) peaassambleel valiti AS-i Eesti Raudtee juhatuse esimees Erik Laidvee CER-i juhtkomitee asepresidendiks.
Eesti Raudtee viib läbi ulatusliku turvangusüsteemide moderniseerimise
AS Eesti Raudtee sõlmis ühispakkujate Proxion Plan Oy ja Welado Oy-ga turvangusüsteemide kaasajastamise hankedokumentide ettevalmistamiseks ja sellele järgnevate projekteerimis- ja ehitushangete kontseptsiooni loomiseks lepingu.
26. septembril toimub Tallinna rahvarohkes piirkonnas suurõppus
Eesti Raudtee korraldab järgmisel nädalal 26. septembril koostöös Päästeameti, Politsei- ja Piirivalveameti, Häirekeskuse, Elroni, Operaili, Tallinna Linnavalitsuse ja paljude teiste ametiasutustega Tallinnas Telliskivi loomelinnaku ja Kopli kaubajaama piirkonnas õppuse, et harjutada tegutsemist paljude ohvritega rongiõnnetuse korral.
Alates 22. septembrist algavad Telliskivi raudtee ülesõidu renoveerimistööd
Selle nädala pühapäeva õhtust algavad nädal aega kestvad Telliskivi raudteeülesõidu renoveerimistööd, mille käigus toimub ülesõidukatte vahetus ning kaasneva tööna rööbaste ning liiprite vahetus. Tööd toovad kaasa ka ülesõidu ajutisi sulgemisi, jalakäijatele on raudtee ületus tagatud kogu perioodil.
Eesti Raudtee viib läbi turu-uuringu geoinfosüsteemi (GIS) leidmiseks
Eesti Raudtee omab raudteetaristu ettevõttena mitmesugust vara Eesti erinevais paigus. Toetamaks ettevõtte taristu-, ehitus- ja liiklusteenistuse tööd, kavatseme peagi välja kuulutada hanke geoinfosüsteemi kasutuselevõtuks.
Kasutuseta jäänud raudteelõikude üles võtmine nii Tallinnas kui ka Tartus parandab linnapilti
Nii Tallinnas Balti jaama turu läheduses asuval raudteelõigul kui ka Tartus sadamaraudteel rongid enam ei sõida, kuid raudtee on siiski mõlemas asukohas veel alles. Eesti Raudtee likvideerib mõlemad raudtee lõigud järgnevate kuude jooksul ning annab maa linna kasutusse tagasi.
Eesti Raudtee viib läbi liikluskorralduse automatiseerimise turu-uuringu
Eesti Raudtee 2019-2024 strateegiast lähtuvalt on raudtee üheks lähiaastate fookuseks taristu kaasajastamine eesmärgiga viia liiklusjuhtimine uuele tasandile. Vajalik on liikluse automatiseerimine mis tähendab nii juht- kui operatiivseadmete täielikku väljavahetamist. Ajendatud on see sellest, et jaamades on kasutusel aegunud ca 50 aastat vanad releesüsteemid, mille hooldamine on kulukas ja varuosasid enam ei ole, seega need vajavad väljavahetamist.
Keila raudteejaam läbib põhjaliku uuenduskuuri
Homsest, 10. juulist algavad olulised ümberehitustööd Keila raudteejaamas. Sellega saab alguse esimene etapp remonditöödest, mille eesmärgiks on Keila raudteejaama teede ja liiklusjuhtimissüsteemide täielik rekonstrueerimine. 2019. aastal on kavas rekonstrueerida Keila raudteejaama Paldiski poolne ots ning tööd on plaanis lõpetada 2020. aastal Keila raudteejaama Tallinna poolse otsa rekonstrueerimisega.
AS Eesti Raudtee kuulutas välja riigihanke “CCS suurhanke ettevalmistamine ja konsultatsioon” ja korraldas huvitatud pakkujatele veebipõhise infoseminari
AS Eesti Raudtee kuulutas käesoleval nädalal välja riigihanke: “CCS suurhanke ettevalmistamine ja konsultatsioon” ja korraldas huvitatud pakkujatele veebipõhise infoseminari.
INVITATION TO INFORMATION SESSION – CCS-SYSTEMS MODERNIZATION PROCUREMENT
Dear Sir / Dear Madam,
In the upcoming days, Estonian Railway Ltd is going to publish a public procurement „Preparation and consultation of CCS-systems modernization procurement” (Reference No 209402 in the Estonian Public Procurement registry).
Currently, we are arranging information session for the interested parties in this procurement.
Tapa – Narva raudtee ehitustööd jätkuvad
Eelmisel aastal alanud remonditööd Tapa – Narva suunal said käesoleval kevadel taas hoo sisse. Töödega alustati aprillis Tapa – Kadrina lõigul, mille lõpetamine on planeeritud juuni algusesse, samuti on juba lõpetatud remont Sonda jaama peateel. Paralleelselt algavad maikuu lõpus tööd Püssi – Kohtla lõigul.
Toimub Emajõe silla ehituse keskkonnamõjude hindamise programmi avalik arutelu
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet teatas täna Tapa – Tartu raudteelõigul 417,3 – 421,6 km olemasoleva Emajõe/Vorbuse/Jänese silla asendamise ja väikese raadiusega kõverate ümberehitamise keskkonnamõju hindamise (KMH) programmi avalikustamisest.
Eesti Raudtee üldkoosolek kinnitas ettevõtte aastaaruande
AS Eesti Raudtee üldkoosolek, majandus- ja taristuminister Taavi Aas kinnitas eile 13. mail AS-i Eesti Raudtee aastaaruande.
Kotka tänava veeviimar suletakse alates 13. maist kolmeks nädalaks tugiseinte remondiks
Kevade hakul tuvastasid Eesti Raudtee töötajad Tallinn – Pääsküla raudteelõigul paikneva tehnoloogilise kivitruubi Kotka tänava poolsetes raudbetoonist tugiseintes praod, mis rongiliiklusest tuleneva vibratsiooni mõjul aina enam lagunevad. Selleks, et peatada konstruktsiooni lagunemine ning tagada jalakäijate ja rongiliikluse ohutus, toimub perioodil 13. maist kuni 3. juuni 2019 veeviimari tugiseinte remont. Nimetatud ajavahemikul on Kotka tänava truup jalakäijate läbipääsuks suletud.
Tallinna tiheasustust läbiv raudtee muutub turvalisemaks
AS Eesti Raudtee poolt läbiviidavad kapitaalremondi tööd Tallinn-Keila-Paldiski ja Keila-Riisipere raudtee liinidel, mis kestavad kuni 2020 aastani, jõudsid ohutustööde faasi. Üheks oluliseks fookuseks on tihedalt asustatud linna-siseste alade turvalisuse taseme tõstmine, mille raames rajatakse ohutuse eesmärgil aed raudteega piirnevatele aladele. Tallinnas paigaldatakse ligi 9,3 km ohutusaeda Lilleküla raudteepeatuse ning Pääsküla raudteejaama vahelistele lõikudele.
Lapse suu ei valeta: “Aga minu issi sõidab alati punasega üle raudtee!”
Eelmise aasta raudteel toimunud õnnetused maalisid kurva pildi ühiskonna liikluskultuuri puudulikkusest ning tõid aina tugevamalt fookusesse ettevõttepoolsed ohutusteemalised tegevused. Üheks meie kõige südamelähedasemaks tegevuseks ohutuse valdkonnas on jõuda raudtee sõnumitega lasteni. Just seetõttu käivad Eesti Raudtee töötajad iga aasta koolides ja lasteaedades lastele rääkimas raudteeohutusest.
Eesti Raudtee jaamades toimub kunstiprogramm “Siberi lapsepõlv. 70 aastat märtsiküüditamisest”
Kunstiprogramm “Siberi lapsepõlv” on näituste ja sündmuste seeria, millega mälestatakse 70 aasta möödumist märtsiküüditamisest. See on osa meie kollektiivsest mälust ja isiklik kogemus neile, kes tollel 1949. aasta kevadtalvel olid lapsed või veel sündimata. Kunstirühmitus SLED on viimase kahe aasta jooksul kogunud lapsena küüditatud inimeste mälestusi ning käinud koos nendega uurimisreisidel Siberis. Programm põhineb rühmituse SLED tihedal koostööl küüditatutega.
Eesti Raudtee korraldab turvangusüsteemide kaasajastamise tarbeks ERTMS turu-uuringu
AS Eesti Raudtee lähiaastate taristuarenduse üheks olulisimaks strateegiliseks eesmärgiks on taristuülene turvangusüsteemide moderniseerimine. Sellega seoses on Euroopa Liidu piirkonnas läbi viimisel turu-uuring, mille raames hinnatakse ERTMS (European Rail Traffic Management System) lahenduste sobilikkust, investeeringute mahtu ja edasise rakendamise võimalusi AS-i Eesti Raudtee taristul. Turu-uuring kestab 15. märtsini ning seda viib läbi AS Eesti Raudtee taristuteenistus.
Suurtüki 12 kinnistule algas uus enampakkumine
AS Eesti Raudtee müüb kirjalikul enampakkumisel Tallinnas Suurtüki 12 asuva hoonestatud kinnistu alghinnaga 1,63 miljonit eurot, mis ei sisalda käibemaksu. Vastavalt seadusandlusele ostuhinnale käibemaks ei lisandu. Suurtüki 12 kinnistu asub Tallinna vanalinna vahetus läheduses ning teenib pikaajalise lepingu alusel kuni 2021. aasta juulikuu lõpuni ka üüritulu. Kinnistul asuvad kahekorruseline remonditöökoda ja pumbajaam. Ostjal on võimalus olemasolevad hooned renoveerida ning seeläbi üüritulu kasvatada.
12. veebruaril toimus “Ülesõitude moderniseerimise raamlepingu” infopäev
AS Eesti Raudtee on käesoleva aasta kevadel välja kuulutamas riigihanget: “Ülesõitude moderniseerimise raamleping” ja korraldas huvitatud pakkujatele Hestia Hotel Europa´s infopäeva.
Eesti Raudtee peakontor alustab tööd Telliskivis
Alates veebruarikuust toimetab AS Eesti Raudtee peakontor uuel aadressil Telliskivi 60/2, I-hoones.
Eesti Raudtee korraldab 12. veebruaril “Ülesõitude moderniseerimise raamlepingu” infopäeva
AS Eesti Raudtee on käesoleva aasta kevadel välja kuulutamas riigihanget: “Ülesõitude moderniseerimise raamleping” ja korraldab huvitatud pakkujatele infopäeva. Nimetatud riigihanke eesmärk on leida pakkuja üle Eesti paiknevate 107 ülesõidu ja 9 ülekäigu automaatikaseadmete moderniseerimiseks, kusjuures leping sõlmitakse kolmeks aastaks, pikendamise võimalusega kahe aasta võrra.
Eesti Raudtee lõpetas 2018. aasta edukalt
Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas eelmisel aastal üle 9% võrreldes eelmise aastaga ning moodustas kokku 13,5 miljonit tonni. Kõige enam veetavateks kaubagruppideks Eesti Raudtee taristul on väetised, mineraalsed kütused ning põlevkivi.
Tartu jaama invatõstuk vahetati uue vastu
2018. aasta lõpus vahetati Tartu jaamas välja invatõstuk, mis oli ajutiselt rikkis pahatahtliku rikkumise tõttu. Uue invatõstuki paigaldamise ning hooldamise tarbeks korraldas AS Eesti Raudtee hanke, mille võitis Eesti Otis AS. Tõstuki juures on olemas ka kasutusõpetus ning abinumber, millele helistades on võimalik kutsuda abi turvatöötaja näol.
Eesti Raudtee allkirjastas järgnevaks aastaks Eesti Raudteelaste Ametiühinguga kollektiivlepingu
AS Eesti Raudtee ja Raudteelaste ametiühing kirjutasid täna, 19. detsembri hommikul alla 2019. aasta kollektiivlepingule. Eesti Raudtee juhatuse esimehe Erik Laidvee sõnul polnud läbirääkimised kerged, kuid möödusid väga konstruktiivselt. „Kahepoolsed kohtumised võimaldasid meil optimeerida tööprotsesse ning tervikuna jõuda veelgi parema lepinguni, mis tagavad meie töötajatele järgnevaks aastaks paremad töötingimused,“ kommentaaris Eesti Raudtee juhatuse esimees Erik Laidvee.
Eesti Raudtee üheteistkümne kuu veomaht lubab prognoosida ettevõtte jaoks edukat aastat
Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas selle aasta üheteistkümne kuu jooksul 12% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning moodustas kokku 12,4 miljonit tonni. Kõige enam veetavatakes kaubagruppideks Eesti Raudtee taristul on väetised, mineraalsed kütused ning põlevkivi.
AS Eesti Raudtee läbis edukalt kvaliteedijuhtimissüsteemi ning keskkonnajuhtimissüsteemi standardi auditi
Eesti Raudtee on selle aasta jooksul korrastanud oma sisemisi süsteeme ning protsesse eesmärgiga sertifitseerida oma ettevõtte rahvusvaheliste standarditega ISO 9001 ja ISO14001 ning nüüdseks on see eesmärk saavutatud.
Täna võetakse Ida- ning Lääne-Virumaal ohutu raudteeületamine luubi alla
Hoidmaks ära raskeid õnnetusi, võtavad Eesti Raudtee, politsei ning turvafirma USS Security täna 27. novembril luubi alla Rakvere, Tapa, Tamsalu, Jõhvi, Narva, Kiviõli raudteeülekäigud- ja sõidud.
Eesti Raudtee kümne kuu veomahud näitavad tõusu
Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas esimese kümne kuu jooksul pea 14% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning moodustas kokku 11,3 miljoni tonni. Kõige enam veetavatakes kaubagruppideks Eesti Raudtee taristul on väetised, mineraalsed kütused ning põlevkivi.
Transiitveod moodustasid selle aasta kümne kuu jooksul Eesti Raudteel liikunud vedudest 7,6 mln tonni, mis on 27,6% kõrgem tulemus kui 2017. aastal samal perioodil.
AS Eesti Raudtee kuulutas välja Riisipere-Turba raudtee viimase ehitushanke
AS Eesti Raudtee kuulutas välja Riisipere-Turba raudtee ehitushanke, millele oodatakse pakkumisi kuni 27.11.2018.a. Eduka pakkuja ülesandeks on koostada tööprojekt ning 2019. aasta sügiseks valmis ehitada raudtee muldkeha ülemine kiht, truubid-sillad, ülesõidud-ülekäigud ning raudtee pealisehitus. Kuna tegemist on uue raudtee ehitamisega, tuleb edukal pakkujal läbi viia ka EL vastavushindamine.
Eesti Raudteel kasvavad nii veomahud kui ka rongiga reisijate arv
Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas esimese üheksa kuu jooksul 14,5% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning moodustas kokku pea 10,2 miljoni tonni. Endiselt on kõige enam veetavateks kaubagruppideks Eesti Raudtee taristul väetised, mineraalsed kütused ning põlevkivi.
AS Eesti Raudtee sõlmis lepingu Riisipere veoalajaama ehitamiseks
Eelmise nädala lõpus, 12. oktoobril, sõlmis Eesti Raudtee Tšehhi ettevõttega Elektrizace železnic Praha a.s. lepingu uue Riisipere veoalajaama projekteerimiseks ja ehitamiseks. Lepingu maksumuseks on 2,2 miljonit eurot.
Eesti Raudtee müüb Suurtüki 12 kinnistut
AS Eesti Raudtee müüb kirjalikul enampakkumisel Tallinnas Suurtüki 12 asuva hoonestatud kinnistu alghinnaga 3 miljonit eurot (sisaldab käibemaksu). Kinnistul asuvad kahekorruseline remonditöökoda ja pumbajaam (ehitistel puudub energiamärgis).
Pakkumise tegemise jaoks vajalik lisainformatsioon asub ka siin: hanked ja müügikuulutused
Pakkumise tegemisel tuleb lähtuda enampakkumise korrast. Samuti peab pakkumise tagatisraha 150 tuhat eurot laekuma AS Eesti Raudtee Swedpanga arveldusarvele: EE642200221044366990 (märkida viitenumbriks 5555) hiljemalt 8. novembriks 2018. kell 11.00. Kirjalikud pakkumised palume esitada AS-ile Eesti Raudtee aadressil Toompuiestee 35, Tallinn, esimese korruse valvelauda.
Pakkumise esitamise tähtaeg: 8.11.2018 kell 11.00
Pakkumise lisad:
Kinnisturaamatu registriosa nr 2025001
Liiklejate käitumine Lõuna-Eesti raudteeületuskohtades võetakse luubi alla
Hoidmaks ära raskeid õnnetusi, võtavad Eesti Raudtee, politsei ning turvafirma USS Security 10. oktoobril luubi alla Jõgeva, Tartu, Elva ja Valga raudteeülekäigud- ja sõidud.
Sel aastal on raudteeülekäikudel ja -ülesõitudel juhtunud mitmeid raskete tagajärgedega õnnetusi, mille põhjusteks valdavalt tähelepanematus või ka igapäevaste liiklus- ja ohutusreeglite eiramine.
Eesti Raudtee kaheksa kuu veomahud endiselt tõusujoones
Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas esimese kaheksa kuu jooksul 14,7% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning moodustas veidi üle 9,1 miljoni tonni. Endiselt on kõige enam veetavateks kaubagruppideks Eesti Raudtee taristul väetised, mineraalsed kütused ning põlevkivi.
Eesti Raudtee veomahud on juba 11 kuud järjestikku kasvanud
Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas juulis üle 21% ning esimese seitsme kuu jooksul 14,1% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning moodustas kokku 8,1 miljonit tonni. Kõige enam veeti Eesti Raudtee taristul väetisi, mineraalseid kütuseid ning põlevkivi.
AS Eesti Raudtee sõlmis pea 16,5 miljoni eurose lepingu Lääne-Harju liiklusjuhtimissüsteemi moderniseerimiseks
AS Eesti Raudtee sõlmis 29. juunil Lääne-Harju raudteeliinide liiklusjuhtimissüsteemi moderniseerimiseks koostöölepingu Mipro Oy´ga, mille väärtuseks on pea 16,5 miljonit eurot. Lääne-Harju projekti moderniseerimistööd hõlmavad raudteelõike Tallinn–Keila–Paldiski, Klooga–Kloogaranna ja Keila–Riisipere ning nende liidestuskohti väliste raudteeharudega. Antud lepinguga saavutas AS Eesti Raudtee ka märkimisväärse kokkuhoiu 10,6 miljoni euro väärtuses, mis suunatakse uutesse projektidesse raudtee taristu arendamiseks.
Avalikustati Riisipere-Turba raudteeliini keskkonnamõju hindamise aruanne
AS Eesti Raudtee lõpetas 2015. aasta sügisel alguse saanud Tapa-Tartu liini põhjaliku rekonstrueerimise. Tegemist on ühe Eesti Raudtee viimase aja suurima projektiga, mille kogumahuks oli 57 kilomeetri ulatuses rööbasteede kapitaalremonti. Töid rahastati 85% ulatuses Euroopa Ühtekuuluvusfondist, mille kogumaksumus oli ligi 25 miljonit eurot.