Filtreeri
AASTA
Kõik
Kõik
2019
2018
2017

Uudised

Sorteeri:
Uuemad enne
Uuemad enne
Vanemad enne
Telli:
RSS
09. Juuli. 2019

Keila raudteejaam läbib põhjaliku uuenduskuuri

Homsest, 10. juulist algavad olulised ümberehitustööd Keila raudteejaamas. Sellega saab alguse esimene etapp remonditöödest, mille eesmärgiks on Keila raudteejaama teede ja liiklusjuhtimissüsteemide täielik rekonstrueerimine. 2019. aastal on kavas rekonstrueerida Keila raudteejaama Paldiski poolne ots ning tööd on plaanis lõpetada 2020. aastal Keila raudteejaama Tallinna poolse otsa rekonstrueerimisega.

Loe edasi
23. Mai. 2019

AS Eesti Raudtee kuulutas välja riigihanke “CCS suurhanke ettevalmistamine ja konsultatsioon” ja korraldas huvitatud pakkujatele veebipõhise infoseminari

AS Eesti Raudtee kuulutas käesoleval nädalal välja riigihanke: “CCS suurhanke ettevalmistamine ja konsultatsioon” ja korraldas huvitatud pakkujatele veebipõhise infoseminari.

Loe edasi
20. Mai. 2019

INVITATION TO INFORMATION SESSION – CCS-SYSTEMS MODERNIZATION PROCUREMENT

Dear Sir / Dear Madam,

 

 

In the upcoming days, Estonian Railway Ltd is going to publish a public procurement „Preparation and consultation of CCS-systems modernization procurement” (Reference No 209402 in the Estonian Public Procurement registry).

Currently, we are arranging information session for the interested parties in this procurement.

 

The purpose of the procurement is to find supplier who will create a full package of documents (technical specifications etc) for the future procurement of CCS-systems modernization which will be launched next year. The aim is to cover most of the CCS-systems in Estonia. Also, the Contractor will be providing consultation for Estonian Railway Ltd in the future CCS-systems modernization procurement..

 

Hence, the scope of current procurement is divided in 3 parts:

  1. Part 1 – Preparation of the CCS-system modernisation procurement documents, Technical Specification and its Annexes and other related documents for the procurement.
  2. Part 2 – Creating a concept for carrying out the CCS-system modernisation procurement(s), including mapping major project, and definition and analysis of processes, risks and resources.
  3. Part 3 – Consulting the Customer in technical aspects regarding the documents and concept made by the Contractor in Parts 1 and 2 of the current Procurement. The consulting period is during the procedure of CCS-system modernisation procurement(s) and until all of its works are done (2020-2024).

 

Since the procurement is a very large-scale and important project, and also rather complicated, Estonian Railway Ltd is inviting interested persons to video-based information session on 21th of May 2019 11.00am GMT+2:00. Video conference is accessible by link: http://bbb.atm12.com/b/pjo-2km-m2k

Information session will be recorded. Saved materials link will be added to the Procurement documents.

 

Please don’t be surprised that first page is in Russian. Enter Your name (this will be shown to other participants) and press blue button Присоединиться. Accept Flash, if needed, in Your browser. On the next screen You can choose to participate with microphone or just listen. Please choose microphone and accept using microphone in browser – then You can ask questions during the conference. On bottom side of the screen You can choose display language.

 

Please inform us about attending the information session by sending e-mail to pjotr.sirotkin@evr.ee  with Your requisites (name of the company, name of the participant) by 20th of May 2019 (included) at the latest

Loe edasi
15. Mai. 2019

Tapa – Narva raudtee ehitustööd jätkuvad

Eelmisel aastal alanud remonditööd Tapa – Narva suunal said käesoleval kevadel taas hoo sisse. Töödega alustati aprillis Tapa – Kadrina lõigul, mille lõpetamine on planeeritud juuni algusesse, samuti on juba lõpetatud remont Sonda jaama peateel. Paralleelselt algavad maikuu lõpus tööd Püssi – Kohtla lõigul.

Loe edasi
14. Mai. 2019

Toimub Emajõe silla ehituse keskkonnamõjude hindamise programmi avalik arutelu

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet teatas täna Tapa – Tartu raudteelõigul 417,3 – 421,6 km olemasoleva Emajõe/Vorbuse/Jänese silla asendamise ja väikese raadiusega kõverate ümberehitamise keskkonnamõju hindamise (KMH) programmi avalikustamisest.

Loe edasi
14. Mai. 2019

Eesti Raudtee üldkoosolek kinnitas ettevõtte aastaaruande

AS Eesti Raudtee üldkoosolek, majandus- ja taristuminister Taavi Aas kinnitas eile 13. mail AS-i Eesti Raudtee aastaaruande.

Loe edasi
06. Mai. 2019

Kotka tänava veeviimar suletakse alates 13. maist kolmeks nädalaks tugiseinte remondiks

Kevade hakul tuvastasid Eesti Raudtee töötajad Tallinn – Pääsküla raudteelõigul paikneva tehnoloogilise kivitruubi Kotka tänava poolsetes raudbetoonist tugiseintes praod, mis rongiliiklusest tuleneva vibratsiooni mõjul aina enam lagunevad. Selleks, et peatada konstruktsiooni lagunemine ning tagada jalakäijate ja rongiliikluse ohutus, toimub perioodil 13. maist kuni 3. juuni 2019 veeviimari tugiseinte remont. Nimetatud ajavahemikul on Kotka tänava truup jalakäijate läbipääsuks suletud.

Loe edasi
03. Mai. 2019

Tallinna tiheasustust läbiv raudtee muutub turvalisemaks

AS Eesti Raudtee poolt läbiviidavad kapitaalremondi tööd Tallinn-Keila-Paldiski ja Keila-Riisipere raudtee liinidel, mis kestavad kuni 2020 aastani, jõudsid ohutustööde faasi. Üheks oluliseks fookuseks on tihedalt asustatud linna-siseste alade turvalisuse taseme tõstmine, mille raames rajatakse ohutuse eesmärgil aed raudteega piirnevatele aladele. Tallinnas paigaldatakse ligi 9,3 km ohutusaeda Lilleküla raudteepeatuse ning Pääsküla raudteejaama vahelistele lõikudele.

Loe edasi
26. Aprill. 2019

Lapse suu ei valeta: “Aga minu issi sõidab alati punasega üle raudtee!”

Eelmise aasta raudteel toimunud õnnetused maalisid kurva pildi ühiskonna liikluskultuuri puudulikkusest ning tõid aina tugevamalt fookusesse ettevõttepoolsed ohutusteemalised tegevused. Üheks meie kõige südamelähedasemaks tegevuseks ohutuse valdkonnas on jõuda raudtee sõnumitega lasteni. Just seetõttu käivad Eesti Raudtee töötajad iga aasta koolides ja lasteaedades lastele rääkimas raudteeohutusest.

Loe edasi
22. Märts. 2019

Eesti Raudtee jaamades toimub kunstiprogramm “Siberi lapsepõlv. 70 aastat märtsiküüditamisest”

Kunstiprogramm “Siberi lapsepõlv” on näituste ja sündmuste seeria, millega mälestatakse 70 aasta möödumist märtsiküüditamisest. See on osa meie kollektiivsest mälust ja isiklik kogemus neile, kes tollel 1949. aasta kevadtalvel olid lapsed või veel sündimata. Kunstirühmitus SLED on viimase kahe aasta jooksul kogunud lapsena küüditatud inimeste mälestusi ning käinud koos nendega uurimisreisidel Siberis. Programm põhineb rühmituse SLED tihedal koostööl küüditatutega.

Loe edasi
28. Veebruar. 2019

Eesti Raudtee korraldab turvangusüsteemide kaasajastamise tarbeks ERTMS turu-uuringu

AS Eesti Raudtee lähiaastate taristuarenduse üheks olulisimaks strateegiliseks eesmärgiks on taristuülene turvangusüsteemide moderniseerimine. Sellega seoses on Euroopa Liidu piirkonnas läbi viimisel turu-uuring, mille raames hinnatakse ERTMS (European Rail Traffic Management System) lahenduste sobilikkust, investeeringute mahtu ja edasise rakendamise võimalusi AS-i Eesti Raudtee taristul. Turu-uuring kestab 15. märtsini ning seda viib läbi AS Eesti Raudtee taristuteenistus.

Loe edasi
14. Veebruar. 2019

Suurtüki 12 kinnistule algas uus enampakkumine

AS Eesti Raudtee müüb kirjalikul enampakkumisel Tallinnas Suurtüki 12 asuva hoonestatud kinnistu alghinnaga 1,63 miljonit eurot, mis ei sisalda käibemaksu. Vastavalt seadusandlusele ostuhinnale käibemaks ei lisandu. Suurtüki 12 kinnistu asub Tallinna vanalinna vahetus läheduses ning teenib pikaajalise lepingu alusel kuni 2021. aasta juulikuu lõpuni ka üüritulu. Kinnistul asuvad kahekorruseline remonditöökoda ja pumbajaam. Ostjal on võimalus olemasolevad hooned renoveerida ning seeläbi üüritulu kasvatada.

Loe edasi
13. Veebruar. 2019

12. veebruaril toimus “Ülesõitude moderniseerimise raamlepingu” infopäev

AS Eesti Raudtee on käesoleva aasta kevadel välja kuulutamas riigihanget: “Ülesõitude moderniseerimise raamleping” ja korraldas huvitatud pakkujatele Hestia Hotel Europa´s infopäeva.

Loe edasi
31. Jaanuar. 2019

Eesti Raudtee peakontor alustab tööd Telliskivis

Alates veebruarikuust toimetab AS Eesti Raudtee peakontor uuel aadressil Telliskivi 60/2, I-hoones.

Loe edasi
25. Jaanuar. 2019

Eesti Raudtee korraldab 12. veebruaril “Ülesõitude moderniseerimise raamlepingu” infopäeva

 

AS Eesti Raudtee on käesoleva aasta kevadel välja kuulutamas riigihanget: “Ülesõitude moderniseerimise raamleping” ja korraldab huvitatud pakkujatele infopäeva. Nimetatud riigihanke eesmärk on leida pakkuja üle Eesti paiknevate 107 ülesõidu ja 9 ülekäigu automaatikaseadmete moderniseerimiseks, kusjuures leping sõlmitakse kolmeks aastaks, pikendamise võimalusega kahe aasta võrra. 

Loe edasi
15. Jaanuar. 2019

Eesti Raudtee lõpetas 2018. aasta edukalt

Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas eelmisel aastal  üle 9% võrreldes eelmise aastaga ning moodustas kokku 13,5 miljonit tonni. Kõige enam veetavateks kaubagruppideks Eesti Raudtee taristul on väetised, mineraalsed kütused ning põlevkivi.

Loe edasi
14. Jaanuar. 2019

Tartu jaama invatõstuk vahetati uue vastu

2018. aasta lõpus vahetati Tartu jaamas välja invatõstuk, mis oli ajutiselt rikkis pahatahtliku rikkumise tõttu. Uue invatõstuki paigaldamise ning hooldamise tarbeks korraldas AS Eesti Raudtee hanke, mille võitis Eesti Otis AS. Tõstuki juures on olemas ka kasutusõpetus ning abinumber, millele helistades on võimalik kutsuda abi turvatöötaja näol.

Loe edasi
19. Detsember. 2018

Eesti Raudtee allkirjastas järgnevaks aastaks Eesti Raudteelaste Ametiühinguga kollektiivlepingu

AS Eesti Raudtee ja Raudteelaste ametiühing kirjutasid täna, 19. detsembri hommikul alla 2019. aasta kollektiivlepingule. Eesti Raudtee juhatuse esimehe Erik Laidvee sõnul polnud läbirääkimised kerged, kuid möödusid väga konstruktiivselt. „Kahepoolsed kohtumised võimaldasid meil optimeerida tööprotsesse ning tervikuna jõuda veelgi parema lepinguni, mis tagavad meie töötajatele järgnevaks aastaks paremad töötingimused,“ kommentaaris Eesti Raudtee juhatuse esimees Erik Laidvee.

Loe edasi
13. Detsember. 2018

Eesti Raudtee üheteistkümne kuu veomaht lubab prognoosida ettevõtte jaoks edukat aastat

Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas selle aasta üheteistkümne kuu jooksul 12% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning moodustas kokku 12,4 miljonit tonni. Kõige enam veetavatakes kaubagruppideks Eesti Raudtee taristul on väetised, mineraalsed kütused ning põlevkivi.

Loe edasi
29. November. 2018

AS Eesti Raudtee läbis edukalt kvaliteedijuhtimissüsteemi ning keskkonnajuhtimissüsteemi standardi auditi

 Eesti Raudtee on selle aasta jooksul korrastanud oma sisemisi süsteeme ning protsesse eesmärgiga sertifitseerida oma ettevõtte rahvusvaheliste standarditega ISO 9001 ja ISO14001 ning nüüdseks on see eesmärk saavutatud.

Loe edasi
27. November. 2018

Täna võetakse Ida- ning Lääne-Virumaal ohutu raudteeületamine luubi alla

Hoidmaks ära raskeid õnnetusi, võtavad Eesti Raudtee, politsei ning turvafirma USS Security täna 27. novembril luubi alla Rakvere, Tapa, Tamsalu, Jõhvi, Narva, Kiviõli raudteeülekäigud- ja sõidud.

Loe edasi
19. November. 2018

Eesti Raudtee kümne kuu veomahud näitavad tõusu

Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas esimese kümne kuu jooksul pea 14% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning moodustas kokku 11,3 miljoni tonni. Kõige enam veetavatakes kaubagruppideks Eesti Raudtee taristul on väetised, mineraalsed kütused ning põlevkivi.

Transiitveod moodustasid selle aasta kümne kuu jooksul Eesti Raudteel liikunud vedudest 7,6 mln tonni, mis on 27,6% kõrgem tulemus kui 2017. aastal samal perioodil.

Loe edasi
26. Oktoober. 2018

AS Eesti Raudtee kuulutas välja Riisipere-Turba raudtee viimase ehitushanke

AS Eesti Raudtee kuulutas välja Riisipere-Turba raudtee ehitushanke, millele oodatakse pakkumisi kuni 27.11.2018.a. Eduka pakkuja ülesandeks on koostada tööprojekt ning 2019. aasta sügiseks valmis ehitada raudtee muldkeha ülemine kiht, truubid-sillad, ülesõidud-ülekäigud ning raudtee pealisehitus. Kuna tegemist on uue raudtee ehitamisega, tuleb edukal pakkujal läbi viia ka EL vastavushindamine.

„Eile õhtul läks üles viimane hange, mis on vajalik Riisipere-Turba raudtee taastamiseks. Oleme ilusasti ajagraafikus ning kui kõik hanked saavad endale taha lepingulised partnerid, peaks antud 6,5 kilomeetri pikkune raudteelõik valmima tuleva aasta novembriks,“ kommenteeris AS Eesti Raudtee peaprojektijuht Urmas Leinfeld.

Riisipere-Turba raudtee ehitushange oli selle projekti hangete järjekorras viimane, mille hanketeade on nüüd avaldatud. Eelnevalt on AS Eesti Raudtee juba sõlminud töövõtulepingu Elektrizace železnic Praha-ga summas 2,1 miljoni eurot Riisipere uue veoalajaama projekteerimiseks-ehitamiseks, samuti on juba varasemalt avaldatud on hanketeated elektrirongide kontaktvõrgu ning Turba ooteplatvormi ja parkla ehitamiseks.

Valitsus kiitis Turba-Riisipere raudteelõigu ehitamise heaks möödunud aasta mais täiendavate taristuinvesteeringute programmi raames. Ehituse maksumuseks on kavandatud ligikaudu kaheksa miljonit eurot.

Loe edasi
16. Oktoober. 2018

Eesti Raudteel kasvavad nii veomahud kui ka rongiga reisijate arv

Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas esimese üheksa kuu jooksul 14,5% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning moodustas kokku pea 10,2 miljoni tonni. Endiselt on kõige enam veetavateks kaubagruppideks Eesti Raudtee taristul väetised, mineraalsed kütused ning põlevkivi.

Transiitveod moodustasid selle aasta üheksa kuu jooksul Eesti Raudteel liikunud vedudest 6,9 mln tonni, mis on 27,4% kõrgem tulemus kui 2017. aastal samal perioodil.

„Jäänud on vaid kolm kuud aasta lõpuni ning usume, et veomahtude kasvutrend aitab meil selle aasta lõpetada edukalt,“ kommenteeris AS Eesti Raudtee juhatuse esimees Erik Laidvee.

Ka konteinerveod Eesti Raudtee taristul on selle aasta jooksul pidevas tõusujoones olnud, moodustades üheksa kuu jooksul kokku 36 tuhat TEU-d, mis on 49% kõrgem tulemus kui eelmisel aastal.

Kohalikus ühenduses sõitis septembrikuus rongidega 667,2 tuhat reisijat. Üheksa kuu peale kogunes seetõttu üle 5,7 miljoni reisija, mis on üle 6 % kõrgem tulemus kui eelmise aasta samal perioodil. Rahvusvahelist reisirongi kasutas üheksa kuu jooksul 82,3 tuhat inimest, mis on samuti pea 6% rohkem kui eelmise aasta esimese üheksa kuu jooksul.

 

Loe edasi
15. Oktoober. 2018

AS Eesti Raudtee sõlmis lepingu Riisipere veoalajaama ehitamiseks

Eelmise nädala lõpus, 12. oktoobril, sõlmis Eesti Raudtee Tšehhi ettevõttega Elektrizace železnic Praha a.s. lepingu uue Riisipere veoalajaama projekteerimiseks ja ehitamiseks. Lepingu maksumuseks on 2,2 miljonit eurot.

Vastavalt sõlmitud lepingule kohustub peatöövõtja teostama uue veoalajaama projekteerimis- ja ehitustööd ning muud ehitamiseks, rajatiste käiku andmiseks vajalikud tööd. Uus veoalajaam on ettenähtud Riisipere-Turba liini uue kontaktvõrgu elektrivarustuseks, mida planeeritakse ehitada järgmisel aastal.

Samuti võimaldab uus veoalajaam parandada Keila-Riisipere liinil kontaktvõrgu elektrivarustuse töökindlust ja kontaktvõrgu pinge kvaliteeti. Uus veoalajaam ehitatakse perspektiiviga jätkata elektrifitseerimist Haapsalu suunas.

Riisipere-Turba liini elektrifitseerimine on esimene taoline projekt viimase 30 aasta jooksul. Viimane elektrifitseerimine toimus aastatel 1985–1987, kui Aegviiduni ehitati teine elektrifitseeritud tee.

 Uus veoalajaam valmib 2019. aasta sügisel.

Loe edasi
12. Oktoober. 2018

Eesti Raudtee müüb Suurtüki 12 kinnistut

 AS Eesti Raudtee müüb kirjalikul enampakkumisel Tallinnas Suurtüki 12 asuva hoonestatud kinnistu alghinnaga 3 miljonit eurot (sisaldab käibemaksu). Kinnistul asuvad kahekorruseline remonditöökoda ja pumbajaam (ehitistel puudub energiamärgis).

Pakkumise tegemise jaoks vajalik lisainformatsioon asub ka siin: hanked ja müügikuulutused

Pakkumise tegemisel tuleb lähtuda enampakkumise korrast. Samuti peab pakkumise tagatisraha 150 tuhat eurot laekuma AS Eesti Raudtee Swedpanga arveldusarvele: EE642200221044366990 (märkida viitenumbriks 5555) hiljemalt 8. novembriks 2018. kell 11.00. Kirjalikud pakkumised palume esitada AS-ile Eesti Raudtee aadressil Toompuiestee 35, Tallinn, esimese korruse valvelauda.

 

Pakkumise esitamise tähtaeg: 8.11.2018 kell 11.00

Pakkumise lisad:

 

Enampakkumise kord

Kinnisturaamatu registriosa nr 2025001

Katastriüksuse plaan

Piirprotokoll

Asendiplaan

Eksplikatsioon

Hoone 2 joonised ja lõige

Hoone 8 joonised ja lõige

 

 

 

Loe edasi
09. Oktoober. 2018

Liiklejate käitumine Lõuna-Eesti raudteeületuskohtades võetakse luubi alla

 Hoidmaks ära raskeid õnnetusi, võtavad Eesti Raudtee, politsei ning turvafirma USS Security 10. oktoobril luubi alla Jõgeva, Tartu, Elva ja Valga raudteeülekäigud- ja sõidud.

Sel aastal on raudteeülekäikudel ja -ülesõitudel juhtunud mitmeid raskete tagajärgedega õnnetusi, mille põhjusteks valdavalt tähelepanematus või ka igapäevaste liiklus- ja ohutusreeglite eiramine.

Liiklejate käitumisharjumuste muutmiseks ja raudteeohutusalase teadlikkuse kasvatamiseks viivad Eesti Raudtee, politsei ja USS Security läbi ühisaktsiooni. Nii võetakse 10. oktoobril kõrgendatud tähelepanu alla raudteeülekäigu- ja sõidukohad nii Jõgeval, Tartus, Elvas kui ka Valgas, kus viimasel ajal on enim probleeme täheldatud.


„Pimeda aja tulekuga on mõistlik raudtee ületajatele meelde tuletada õiguspärane käitumine ülesõitudel ning ülekäikudel. Õnnetuste ära hoidmiseks on igal liiklejal ‒ olgu see jala, autoga või rattal, kohustus jälgida, et raudtee ületamine oleks ohutu,“ ütles Eesti Raudtee kommunikatsioonijuht Monika Lilles.

Lõuna prefektuuri politseimajor Robert Kõvask sõnas, et rong on oma massi, sõidukiiruse ja pika pidurdusteekonna tõttu liikluses arvestatav ohu allikas. „Seda enam ei tohiks ükski jalakäija või autojuht raudteed ületades alahinnata oma panust raskete õnnetuste vältimisel. Hooletu käitumine või liiklusreeglite eiramine maksab rongiga kokkupõrkes suure tõenäosusega just jalakäija või autojuhi enda elu,“ nentis politseijuht. Ta lisas, et politsei näeb oma igapäevatöös tihedamini neid autojuhte, kes rongi lähenedes ja vaatamata keelavale fooritulele ikkagi üle raudtee nõeluvad. Jalakäijad jällegi eiravad olemasolevaid turvalisi raudteeületuskohti ning silkavad sealt, kust ise parasjagu paremaks peavad. „Teisisõnu näeme mustrit, kuidas nii autojuhid kui jalakäijad panevad oma elu ohtu selleks, et võita ajas mõni minut või mõnisada meetrit,“ tõdes Robert Kõvask.

Näiteks alles tänavu aprillis oleks Valgas üks nooruk, kes ületas raudteed rattal ja kõrvaklapid peas, napilt kaubarongi alla jäänud.

Kokku on tänavu üheksa kuuga juhtunud Eesti Raudtee taristul 17 õnnetusjuhtumit, milles sai viga 14 ning hukkus 6 inimest. Neist raskeim õnnetus leidis aset 20.veebruaril Keila lähedal, kus alkoholi tarvitanud veoautojuht ei andnud rongile teed. Kokkupõrke järel paiskus rong rööbastelt maha ning üheksa inimest said õnnetuses viga.

Soovitused jalakäijatele ja jalgratturitele:
•    Ületada raudteed selleks ettenähtud kohas.
•    Ole raudtee ületamisel tähelepanelik, tõsta pilk nutiseadmelt ja eemalda kõrvast klapid.
•    Kui kuuled või näed rongi lähenemas, siis anna sellele teed.
•    Lisaks tõkkepuu ja foori jälgimisele, veendu ka ise, et rongi ei tule.
•    Raudteed ei tohi ületada ratta seljas, vaid tuleb ratas käe kõrvale võtta.

Soovitused sõidukijuhtidele:
•    Suhtu austusega tõkkepuusse ja foori ning ära eira märguandeid.
•    Punase fooritule ajal ei tohi raudteed ületada. Ka siis mitte, kui konkreetsel ülesõidul ei ole tõkkepuud.
•    Tõkkepuuta ja foorita ülesõidul vaata mõlemale poole ja veendu, et rongi ei ole tulemas.

Loe edasi
14. September. 2018

Eesti Raudtee kaheksa kuu veomahud endiselt tõusujoones

Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas esimese kaheksa kuu jooksul 14,7% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning moodustas veidi üle 9,1 miljoni tonni. Endiselt on kõige enam veetavateks kaubagruppideks Eesti Raudtee taristul väetised, mineraalsed kütused ning põlevkivi.

Loe edasi
15. August. 2018

Eesti Raudtee veomahud on juba 11 kuud järjestikku kasvanud

Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas juulis üle 21% ning esimese seitsme kuu jooksul 14,1% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning moodustas kokku 8,1 miljonit tonni. Kõige enam veeti Eesti Raudtee taristul väetisi, mineraalseid kütuseid ning põlevkivi.

Loe edasi
10. August. 2018

AS Eesti Raudtee sõlmis pea 16,5 miljoni eurose lepingu Lääne-Harju liiklusjuhtimissüsteemi moderniseerimiseks

AS Eesti Raudtee sõlmis 29. juunil Lääne-Harju raudteeliinide liiklusjuhtimissüsteemi moderniseerimiseks koostöölepingu Mipro Oy´ga, mille väärtuseks on pea 16,5 miljonit eurot. Lääne-Harju projekti moderniseerimistööd hõlmavad raudteelõike Tallinn–Keila–Paldiski, Klooga–Kloogaranna ja Keila–Riisipere ning nende liidestuskohti väliste raudteeharudega. Antud lepinguga saavutas AS Eesti Raudtee ka märkimisväärse kokkuhoiu 10,6 miljoni euro väärtuses, mis suunatakse uutesse projektidesse raudtee taristu arendamiseks.

Loe edasi
18. Juuni. 2018

AS Eesti Raudtee lõpetas tööd Tapa – Tartu liinil

AS Eesti Raudtee lõpetas 2015. aasta sügisel alguse saanud Tapa-Tartu liini põhjaliku rekonstrueerimise. Tegemist on ühe Eesti Raudtee viimase aja suurima projektiga, mille kogumahuks oli 57 kilomeetri ulatuses rööbasteede kapitaalremonti. Töid rahastati 85% ulatuses Euroopa Ühtekuuluvusfondist, mille kogumaksumus oli ligi 25 miljonit eurot.

Loe edasi
20. Juuni. 2017

Avalikustati Riisipere-Turba raudteeliini keskkonnamõju hindamise aruanne

AS Eesti Raudtee lõpetas 2015. aasta sügisel alguse saanud Tapa-Tartu liini põhjaliku rekonstrueerimise. Tegemist on ühe Eesti Raudtee viimase aja suurima projektiga, mille kogumahuks oli 57 kilomeetri ulatuses rööbasteede kapitaalremonti. Töid rahastati 85% ulatuses Euroopa Ühtekuuluvusfondist, mille kogumaksumus oli ligi 25 miljonit eurot.

Loe edasi