Filtreeri
AASTA
Kõik
Kõik
2018
2017

Uudised

Sorteeri:
Uuemad enne
Uuemad enne
Vanemad enne
Telli:
RSS
29. November. 2018

AS Eesti Raudtee läbis edukalt kvaliteedijuhtimissüsteemi ning keskkonnajuhtimissüsteemi standardi auditi

 Eesti Raudtee on selle aasta jooksul korrastanud oma sisemisi süsteeme ning protsesse eesmärgiga sertifitseerida oma ettevõtte rahvusvaheliste standarditega ISO 9001 ja ISO14001 ning nüüdseks on see eesmärk saavutatud.

Loe edasi
27. November. 2018

Täna võetakse Ida- ning Lääne-Virumaal ohutu raudteeületamine luubi alla

Hoidmaks ära raskeid õnnetusi, võtavad Eesti Raudtee, politsei ning turvafirma USS Security täna 27. novembril luubi alla Rakvere, Tapa, Tamsalu, Jõhvi, Narva, Kiviõli raudteeülekäigud- ja sõidud.

Loe edasi
19. November. 2018

Eesti Raudtee kümne kuu veomahud näitavad tõusu

Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas esimese kümne kuu jooksul pea 14% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning moodustas kokku 11,3 miljoni tonni. Kõige enam veetavatakes kaubagruppideks Eesti Raudtee taristul on väetised, mineraalsed kütused ning põlevkivi.

Transiitveod moodustasid selle aasta kümne kuu jooksul Eesti Raudteel liikunud vedudest 7,6 mln tonni, mis on 27,6% kõrgem tulemus kui 2017. aastal samal perioodil.

Loe edasi
26. Oktoober. 2018

AS Eesti Raudtee kuulutas välja Riisipere-Turba raudtee viimase ehitushanke

AS Eesti Raudtee kuulutas välja Riisipere-Turba raudtee ehitushanke, millele oodatakse pakkumisi kuni 27.11.2018.a. Eduka pakkuja ülesandeks on koostada tööprojekt ning 2019. aasta sügiseks valmis ehitada raudtee muldkeha ülemine kiht, truubid-sillad, ülesõidud-ülekäigud ning raudtee pealisehitus. Kuna tegemist on uue raudtee ehitamisega, tuleb edukal pakkujal läbi viia ka EL vastavushindamine.

„Eile õhtul läks üles viimane hange, mis on vajalik Riisipere-Turba raudtee taastamiseks. Oleme ilusasti ajagraafikus ning kui kõik hanked saavad endale taha lepingulised partnerid, peaks antud 6,5 kilomeetri pikkune raudteelõik valmima tuleva aasta novembriks,“ kommenteeris AS Eesti Raudtee peaprojektijuht Urmas Leinfeld.

Riisipere-Turba raudtee ehitushange oli selle projekti hangete järjekorras viimane, mille hanketeade on nüüd avaldatud. Eelnevalt on AS Eesti Raudtee juba sõlminud töövõtulepingu Elektrizace železnic Praha-ga summas 2,1 miljoni eurot Riisipere uue veoalajaama projekteerimiseks-ehitamiseks, samuti on juba varasemalt avaldatud on hanketeated elektrirongide kontaktvõrgu ning Turba ooteplatvormi ja parkla ehitamiseks.

Valitsus kiitis Turba-Riisipere raudteelõigu ehitamise heaks möödunud aasta mais täiendavate taristuinvesteeringute programmi raames. Ehituse maksumuseks on kavandatud ligikaudu kaheksa miljonit eurot.

Loe edasi
16. Oktoober. 2018

Eesti Raudteel kasvavad nii veomahud kui ka rongiga reisijate arv

Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas esimese üheksa kuu jooksul 14,5% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning moodustas kokku pea 10,2 miljoni tonni. Endiselt on kõige enam veetavateks kaubagruppideks Eesti Raudtee taristul väetised, mineraalsed kütused ning põlevkivi.

Transiitveod moodustasid selle aasta üheksa kuu jooksul Eesti Raudteel liikunud vedudest 6,9 mln tonni, mis on 27,4% kõrgem tulemus kui 2017. aastal samal perioodil.

„Jäänud on vaid kolm kuud aasta lõpuni ning usume, et veomahtude kasvutrend aitab meil selle aasta lõpetada edukalt,“ kommenteeris AS Eesti Raudtee juhatuse esimees Erik Laidvee.

Ka konteinerveod Eesti Raudtee taristul on selle aasta jooksul pidevas tõusujoones olnud, moodustades üheksa kuu jooksul kokku 36 tuhat TEU-d, mis on 49% kõrgem tulemus kui eelmisel aastal.

Kohalikus ühenduses sõitis septembrikuus rongidega 667,2 tuhat reisijat. Üheksa kuu peale kogunes seetõttu üle 5,7 miljoni reisija, mis on üle 6 % kõrgem tulemus kui eelmise aasta samal perioodil. Rahvusvahelist reisirongi kasutas üheksa kuu jooksul 82,3 tuhat inimest, mis on samuti pea 6% rohkem kui eelmise aasta esimese üheksa kuu jooksul.

 

Loe edasi
15. Oktoober. 2018

AS Eesti Raudtee sõlmis lepingu Riisipere veoalajaama ehitamiseks

Eelmise nädala lõpus, 12. oktoobril, sõlmis Eesti Raudtee Tšehhi ettevõttega Elektrizace železnic Praha a.s. lepingu uue Riisipere veoalajaama projekteerimiseks ja ehitamiseks. Lepingu maksumuseks on 2,2 miljonit eurot.

Vastavalt sõlmitud lepingule kohustub peatöövõtja teostama uue veoalajaama projekteerimis- ja ehitustööd ning muud ehitamiseks, rajatiste käiku andmiseks vajalikud tööd. Uus veoalajaam on ettenähtud Riisipere-Turba liini uue kontaktvõrgu elektrivarustuseks, mida planeeritakse ehitada järgmisel aastal.

Samuti võimaldab uus veoalajaam parandada Keila-Riisipere liinil kontaktvõrgu elektrivarustuse töökindlust ja kontaktvõrgu pinge kvaliteeti. Uus veoalajaam ehitatakse perspektiiviga jätkata elektrifitseerimist Haapsalu suunas.

Riisipere-Turba liini elektrifitseerimine on esimene taoline projekt viimase 30 aasta jooksul. Viimane elektrifitseerimine toimus aastatel 1985–1987, kui Aegviiduni ehitati teine elektrifitseeritud tee.

 Uus veoalajaam valmib 2019. aasta sügisel.

Loe edasi
12. Oktoober. 2018

Eesti Raudtee müüb Suurtüki 12 kinnistut

 AS Eesti Raudtee müüb kirjalikul enampakkumisel Tallinnas Suurtüki 12 asuva hoonestatud kinnistu alghinnaga 3 miljonit eurot (sisaldab käibemaksu). Kinnistul asuvad kahekorruseline remonditöökoda ja pumbajaam (ehitistel puudub energiamärgis).

Pakkumise tegemise jaoks vajalik lisainformatsioon asub ka siin: hanked ja müügikuulutused

Pakkumise tegemisel tuleb lähtuda enampakkumise korrast. Samuti peab pakkumise tagatisraha 150 tuhat eurot laekuma AS Eesti Raudtee Swedpanga arveldusarvele: EE642200221044366990 (märkida viitenumbriks 5555) hiljemalt 8. novembriks 2018. kell 11.00. Kirjalikud pakkumised palume esitada AS-ile Eesti Raudtee aadressil Toompuiestee 35, Tallinn, esimese korruse valvelauda.

 

Pakkumise esitamise tähtaeg: 8.11.2018 kell 11.00

Pakkumise lisad:

 

Enampakkumise kord

Kinnisturaamatu registriosa nr 2025001

Katastriüksuse plaan

Piirprotokoll

Asendiplaan

Eksplikatsioon

Hoone 2 joonised ja lõige

Hoone 8 joonised ja lõige

 

 

 

Loe edasi
09. Oktoober. 2018

Liiklejate käitumine Lõuna-Eesti raudteeületuskohtades võetakse luubi alla

 Hoidmaks ära raskeid õnnetusi, võtavad Eesti Raudtee, politsei ning turvafirma USS Security 10. oktoobril luubi alla Jõgeva, Tartu, Elva ja Valga raudteeülekäigud- ja sõidud.

Sel aastal on raudteeülekäikudel ja -ülesõitudel juhtunud mitmeid raskete tagajärgedega õnnetusi, mille põhjusteks valdavalt tähelepanematus või ka igapäevaste liiklus- ja ohutusreeglite eiramine.

Liiklejate käitumisharjumuste muutmiseks ja raudteeohutusalase teadlikkuse kasvatamiseks viivad Eesti Raudtee, politsei ja USS Security läbi ühisaktsiooni. Nii võetakse 10. oktoobril kõrgendatud tähelepanu alla raudteeülekäigu- ja sõidukohad nii Jõgeval, Tartus, Elvas kui ka Valgas, kus viimasel ajal on enim probleeme täheldatud.


„Pimeda aja tulekuga on mõistlik raudtee ületajatele meelde tuletada õiguspärane käitumine ülesõitudel ning ülekäikudel. Õnnetuste ära hoidmiseks on igal liiklejal ‒ olgu see jala, autoga või rattal, kohustus jälgida, et raudtee ületamine oleks ohutu,“ ütles Eesti Raudtee kommunikatsioonijuht Monika Lilles.

Lõuna prefektuuri politseimajor Robert Kõvask sõnas, et rong on oma massi, sõidukiiruse ja pika pidurdusteekonna tõttu liikluses arvestatav ohu allikas. „Seda enam ei tohiks ükski jalakäija või autojuht raudteed ületades alahinnata oma panust raskete õnnetuste vältimisel. Hooletu käitumine või liiklusreeglite eiramine maksab rongiga kokkupõrkes suure tõenäosusega just jalakäija või autojuhi enda elu,“ nentis politseijuht. Ta lisas, et politsei näeb oma igapäevatöös tihedamini neid autojuhte, kes rongi lähenedes ja vaatamata keelavale fooritulele ikkagi üle raudtee nõeluvad. Jalakäijad jällegi eiravad olemasolevaid turvalisi raudteeületuskohti ning silkavad sealt, kust ise parasjagu paremaks peavad. „Teisisõnu näeme mustrit, kuidas nii autojuhid kui jalakäijad panevad oma elu ohtu selleks, et võita ajas mõni minut või mõnisada meetrit,“ tõdes Robert Kõvask.

Näiteks alles tänavu aprillis oleks Valgas üks nooruk, kes ületas raudteed rattal ja kõrvaklapid peas, napilt kaubarongi alla jäänud.

Kokku on tänavu üheksa kuuga juhtunud Eesti Raudtee taristul 17 õnnetusjuhtumit, milles sai viga 14 ning hukkus 6 inimest. Neist raskeim õnnetus leidis aset 20.veebruaril Keila lähedal, kus alkoholi tarvitanud veoautojuht ei andnud rongile teed. Kokkupõrke järel paiskus rong rööbastelt maha ning üheksa inimest said õnnetuses viga.

Soovitused jalakäijatele ja jalgratturitele:
•    Ületada raudteed selleks ettenähtud kohas.
•    Ole raudtee ületamisel tähelepanelik, tõsta pilk nutiseadmelt ja eemalda kõrvast klapid.
•    Kui kuuled või näed rongi lähenemas, siis anna sellele teed.
•    Lisaks tõkkepuu ja foori jälgimisele, veendu ka ise, et rongi ei tule.
•    Raudteed ei tohi ületada ratta seljas, vaid tuleb ratas käe kõrvale võtta.

Soovitused sõidukijuhtidele:
•    Suhtu austusega tõkkepuusse ja foori ning ära eira märguandeid.
•    Punase fooritule ajal ei tohi raudteed ületada. Ka siis mitte, kui konkreetsel ülesõidul ei ole tõkkepuud.
•    Tõkkepuuta ja foorita ülesõidul vaata mõlemale poole ja veendu, et rongi ei ole tulemas.

Loe edasi
14. September. 2018

Eesti Raudtee kaheksa kuu veomahud endiselt tõusujoones

Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas esimese kaheksa kuu jooksul 14,7% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning moodustas veidi üle 9,1 miljoni tonni. Endiselt on kõige enam veetavateks kaubagruppideks Eesti Raudtee taristul väetised, mineraalsed kütused ning põlevkivi.

Loe edasi
15. August. 2018

Eesti Raudtee veomahud on juba 11 kuud järjestikku kasvanud

Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas juulis üle 21% ning esimese seitsme kuu jooksul 14,1% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning moodustas kokku 8,1 miljonit tonni. Kõige enam veeti Eesti Raudtee taristul väetisi, mineraalseid kütuseid ning põlevkivi.

Loe edasi
10. August. 2018

AS Eesti Raudtee sõlmis pea 16,5 miljoni eurose lepingu Lääne-Harju liiklusjuhtimissüsteemi moderniseerimiseks

AS Eesti Raudtee sõlmis 29. juunil Lääne-Harju raudteeliinide liiklusjuhtimissüsteemi moderniseerimiseks koostöölepingu Mipro Oy´ga, mille väärtuseks on pea 16,5 miljonit eurot. Lääne-Harju projekti moderniseerimistööd hõlmavad raudteelõike Tallinn–Keila–Paldiski, Klooga–Kloogaranna ja Keila–Riisipere ning nende liidestuskohti väliste raudteeharudega. Antud lepinguga saavutas AS Eesti Raudtee ka märkimisväärse kokkuhoiu 10,6 miljoni euro väärtuses, mis suunatakse uutesse projektidesse raudtee taristu arendamiseks.

Loe edasi
18. Juuni. 2018

AS Eesti Raudtee lõpetas tööd Tapa – Tartu liinil

AS Eesti Raudtee lõpetas 2015. aasta sügisel alguse saanud Tapa-Tartu liini põhjaliku rekonstrueerimise. Tegemist on ühe Eesti Raudtee viimase aja suurima projektiga, mille kogumahuks oli 57 kilomeetri ulatuses rööbasteede kapitaalremonti. Töid rahastati 85% ulatuses Euroopa Ühtekuuluvusfondist, mille kogumaksumus oli ligi 25 miljonit eurot.

Loe edasi
20. Juuni. 2017

Avalikustati Riisipere-Turba raudteeliini keskkonnamõju hindamise aruanne

AS Eesti Raudtee lõpetas 2015. aasta sügisel alguse saanud Tapa-Tartu liini põhjaliku rekonstrueerimise. Tegemist on ühe Eesti Raudtee viimase aja suurima projektiga, mille kogumahuks oli 57 kilomeetri ulatuses rööbasteede kapitaalremonti. Töid rahastati 85% ulatuses Euroopa Ühtekuuluvusfondist, mille kogumaksumus oli ligi 25 miljonit eurot.

Loe edasi